Zwols model
Algemeen
Inleiding Zwols model
Vaardigheden
Werken met 5 niveaus
De Zwolse boom
Implementatie
Borging
Vaardigheden
Instructie
Zelfstandigheid
Activeren
Het pedagogisch klimaat
Klassenmanagement
Het jonge kind
Vijf niveaus
Niveau 1
Niveau 2
Niveau 3
Niveau 4
Niveau 5
Implementatie
Inleiding
Differentiatie
Invoering Zwols model
Borging
Bouwstenen
Aanbod
Bijlages
Inhoudsopgave
Instructie
1.1. Algemeen
1.2. Het kiezen van een instructievorm
Mogelijke instructievormen
2.1. Hoofdstromingen
2.2. Instructievormen
2.3. Interactievormen
2.4. Opdrachtvormen
2.5. Samenwerkend leren
2.6. Groeperingsvormen
Instructiemodellen
3.1. Het model Effectieve Instructie
3.2. IGDI-model
3.3. Het model Responsieve Instructie
Het voeren van gesprekken
4.1. Inleiding
4.2. Gesprekken
4.3. Gesprekken met kinderen
4.4. Gesprekken tussen kinderen
4.5. Gesprekken met ouders
4.6. Gesprekken met leerkrachten
Instructie en verwerking
Scholing
Home
Vaardigheden
Instructie
Instructie
Instructie
1.1. Algemeen
1.2. Het kiezen van een instructievorm