Zwols model
Algemeen
Inleiding Zwols model
Vaardigheden
Werken met 5 niveaus
De Zwolse boom
Implementatie
Borging
Vaardigheden
Instructie
Zelfstandigheid
Activeren
Het pedagogisch klimaat
Klassenmanagement
Het jonge kind
Vijf niveaus
Niveau 1
Niveau 2
Niveau 3
Niveau 4
Niveau 5
Implementatie
Inleiding
Differentiatie
Invoering Zwols model
Borging
Bouwstenen
Aanbod
Bijlages
Inhoudsopgave
Activeren
1.1. Algemeen
1.2. Strategieën
Strategieën
2.1. Het stellen van vragen
2.2. Het gebruik van interactie
2.3. Proces en product
2.4. Relatie met de leerling
2.5. Gebruik van de juiste didactiek
2.6. Gebruik van activerende werkvormen
Scholing
Home
Vaardigheden
Activeren
Strategieën
2.3. Proces en product
2.3. Proces en product
In hoofdstuk 2 wordt geschreven over proces en product. Hier wordt benadrukt dat de leerling zoveel mogelijk mede proceseigenaar is. Dat activeert bovenmate. Hetzelfde geldt voor het product, dat zijn product is.